www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

100 things I love - #2

Nu var det ett tag sedan jag startade projektet "100 things I love", så tänkte att det kanske var dags för ett nytt inlägg! Här kan ni läsa det första.
-
It's been a while since I started the project "100 things I love", so I thought it was time for another post! You can read the first post here.
Ni som har hängt med här ett tag vet att jag älskar Harry Potter av hela mitt hjärta. För några år sedan "tvingade" min faster mig att läsa böckerna och sedan dess har jag liksom varit fast. Jag såg alla filmer innan jag hade läst alla böcker, och jag gillade ju filmerna innan jag hade läst böckerna, men trodde aldrig att den typen av böcker skulle vara min grej. OJ så fel jag hade!
-
If you've read my blog for quite a while you would know that I'm a huge Harry Potter fan. My aunt "forced" me to read the Harry Potter books a couple of years ago, and since then I've been a fan. I watched the films before I read the books, and I liked them, but I never thought that I would like that kind of books. Oh how wrong I was!
 
 
En av de absolut bästa dagarna i mitt liv var när jag var på Warner Bros. Studio Tour: The Making of Harry Potter. Det går inte ens att beskriva känslan, när man gick i The Great Hall, eller när man tog sig ett glas Butterbeer på bakgården, precis bredvid the Knight Bus. Att se Hogwarts på riktigt (eller ja, en modell av slottet, ca 6x4m, skulle jag tippa på att den var), det var fantastiskt. Alla kostymer, peruker, massa rekvisita och rummen de byggt upp för filmerna... Hade kunnat gå där hur länge som helst!
Här kan ni läsa inlägget från WbStudios. Nedan kan ni njuta av lite blandade Harry Potter-bilder♥
-
One of the absolute best days of my life was when I visited Warner Bros. Studio Tour: The Making of Harry Potter. I can't even describe the feeling I felt when I walked through The Great Hall, or when I took a Butterbeer right next to the Knight Bus. To see Hogwarts for real (well, yeah. A 6x4m model of the castle), that was amazing. All the costumes, wigs, props and the scens... I could've been there forever!
You can read the post from WbStudios here. Down below, you can watch some nice Harry Potter-photos♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Comments
Posted by: veronica eriksson

Kärleken för Harry Potter dör aldrig ut, gud vilken kärlek till de filmerna! :) Kramar

Svar: Men eller hur <3 så bäst!
Alma Bengtsson

2013-12-11 @ 20:49:22
URL: http://vveronicas.com/
Posted by: M

Merregud, helt fantastiskt! Dit ska jag ta mig någon gång i mitt liv, punkt slut!:3

Svar: Det är helt otroligt, amazing, fantastiskt, awesome...!!! går inte att beskriva!! kan fortfarande inte fatta att jag. var. där. <3
Alma Bengtsson

2013-12-11 @ 21:45:11
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: melanie

Warner Bros. Studio Tour är verkligen helt otroligt bra. Lätt en av de bästa dagarna i mitt liv!

Svar: Jaa, så bäst <3
Alma Bengtsson

2013-12-11 @ 21:55:31
URL: http://mmifoto.blogspot.se
Posted by: Magda.

Så himlahimla fint, åh. Vi skulle åkt dit i maj när vi var där men hann ej, så sorgligt. ):

Svar: Det är så bäst<3I feel sorry for you :(
Alma Bengtsson

2013-12-11 @ 22:22:34
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/
Posted by: PINKPIERCINGS.se ♥

Åh jag älskar alla Harry Potter böcker och filmer! :D

Svar: de ääääger :D
Alma Bengtsson

2013-12-15 @ 12:36:07
URL: http://pinkpiercings.se/
Posted by: Adine

Låter heeeeelt underbart! Måste.Åka.Dit... Snart! :D

Svar: Det var helt fantastikst!! Saknar det så!
Alma Bengtsson

2013-12-18 @ 16:20:15
URL: http://lundahlfoto.blogg.se
Posted by: Maja

Jag var där i somras och det är helt magiskt! Harry Potter In My Heart!♥

Svar: Åh ja det är fantastiskt <3
Alma Bengtsson

2014-02-10 @ 20:37:42
URL: http://majaasunesson.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab