www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Broken wings

Canon EOS 600D + Canon EF 24-70mm f/2,8L USM
Jag hoppas ni inte tröttnat på konsertbilder än 'cause there are more to come!
Ang. rubriken så spelade Blue Desert låten Broken Wings på spelningen och det stod om den låten i boken jag läste ut i morse, så därför fick det bli den rubriken ;)
Skola idag, har trott att det varit onsdag hela dagen men icke. Mediateori på förmiddagen vilket jag tycker är väldigt intressant och roligt! Sedan engelska och matte, engelskan var lite seg men matten går alltid lätt. Träffade på Linn när jag gick till bussen så vi hade följe en bit. Det var trevligt, vi har knappt sett varandra sen vi fotade senast.
Nu ikväll har jag suttit och knåpat lite på mitt magasin som jag gör på medieproduktionen, intervjuar mig själv, haha! Det är faktiskt riktigt roligt måste jag säga, man blir tvungen att försöka se sig själv ur ett annat perspektiv.
Nu ska jag fortsätta skriva lite tror jag, sedan går jag nog och lägger mig och läser lite i The Hunger Games :) Kram på er!
-
School today, and I've been thinking the whole day that it's Wednesday but it isn't... Media theory before lunch which I really like. It's interesting and fun, you have to think about how media works, I like it!
After lunch we had English and maths. The English lesson was quite boring, but maths is always easy :)
I met Linn on my way to the bus which was fun! I have barely seen her since we had a photoshoot "a while" ago, so it was nice to see her :)
Tonight I've been working on my magazine. It's a project we have in school and I'm making a photography magazine. I'm interviewing myself and it's quite interesting, haha! :)
Gotta go write some more now. Then it's time for bed soon too, I think I'll read some in The Hunger Games before I go to sleep. Bye! xoxo
Comments
Posted by: Magda

sv: Tack! den är från Ginatricot, höstkollektionen 2012 :) finns nog tyvärr inte kvar, men har sätt många liknande tröjor i år på lite olika ställen, ett av de var nog hm! kram <3

Svar: ah, I see! kram på dig! <3
Alma Bengtsson

2013-11-19 @ 23:10:53
URL: http://bymagda.blogg.se
Posted by: Elin (Fotoblogg)

sv: Tusen tack!

Fina bilder :D

Svar: Tacktack! :)
Alma Bengtsson

2013-11-20 @ 14:21:01
URL: http://eli.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab